Aangekomen - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van theomarielle - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van theomarielle - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Marielle en Theo

05 Maart 2005 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Hallo ALlemaal,
Hier ons eerste bericht vanuit Hamilton NZ.
De vlucht is goed gegaan en we hebben nu een tijdelijk onderkomen.(erg klein appartementje. Dit hebben we 4 weken en dan gaan we naar een ander onderkomen, waar en hoe groot is nog niet duidelijk. Gisteren voor het eerst op het werk geweest. Iedereen is erg aardig dus dat zal wel goed komen. Theo gaat in de assemblage van afsluiters werken (hahaha) we werken van half 8 tot half 5. (we zullen zien wat het wordt). Het is vandaag zaterdag en het is circa 26 graden en de zon schijnt volop.(de hele week al)we hopen dat alles goed gaat met jullie en we horen en schrijven snel weer. we gaan nu de stad verkennen.....
Tot gauw xxx T en M

• 04 Maart 2005 - 22:46

Anne-marie:

hey!! haha!! eerste in jullie gastenboek! ik zag net jullie berichtje. SUPER!! mooi weer daar lees ik, lekker hoor!
    maar goed dat jullie maandag zijn vertrokken, vanwege alle sneeuwval hier. PRachtige witte wereld!
    Heel veel plezier. X

• 05 Maart 2005 - 07:52

De Metzjes:

Hai hai, leuk om een bericht van jullie te lezen. Lekker weertje daar...hier ligt een dik pak sneeuw en vriest het behoorlijk...en dat in Maart. Tot horens en veel succes daar.

Grtz van Maurice pris en kids

• 05 Maart 2005 - 08:13

Marleen En Robin:

He luitjes!
    Mooi dat alles goed is gegaan. Inderdaad wel vreemd dat jullie in de hitte zitten en wij hier in de sneeuw kunnen spelen. (Robin heeft een iglo in de tuin gebouwd :)). Geniet ervan! Dikke kus Marleen

• 05 Maart 2005 - 09:12

Femke:

Hi guys!
    Kom maar op met de sterke verhalen hoor! Paul en ik zijn ons kerstreisje naar N-Z al aan het plannen ;-))

• 05 Maart 2005 - 09:13

Susanne:

Heey!! Dus vollop zomer daar! Dus écht aan de andere kant van de wereld...één en al sneeuw hier: heel Schiphol ligt plat: allemaal vertraging/annulering. Dus dat waren jullie maar mooi voor!;-) Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!Leuk dat we zo van elkaar op de hoogte blijven!:-D
    Dikke kuzz!

• 05 Maart 2005 - 09:38

Jaco En Patricia:

Leuk wat van jullie te horen! Goed dat de vlucht goed gegaan is. Wauw ik wou dat ik daar was. het is hier F***ing koud. Geniet maar lekker van alles daar. We mailen. groetjes Jaco en Patricia

• 05 Maart 2005 - 09:54

René En Diana:

Hoi Lieverds,
    Wist natuurlijk al dat jullie goed aangekomen waren, maar zo op de mail kun je toch iets meer kwijt dan in zo'n sms. Iedereen is jaloers op jullie (incl. wij)!! Heerlijk daar in de warmte.
    Hebben jullie al plannen om de eerst komende weekenden door te komen? Tja, je moet toch keuzes maken waar je het eerst naar toe wilt he?!!!

(We moeten ook even een date maken voor op de msn he?! Leuk met de webcam..)

Geniet nog even van jullie vrije weekend en tot mails!!
    Dikke kus R&D

• 05 Maart 2005 - 10:52

Herman:

He Dame en Heer,
    gelukkig hebben jullie een goede reis erop zitten. Wrijf het er maar in met jullie 26 graden er ligt hier een pak sneeuw van 30 cm en het is echt koud.
    Doe rustig aan en we houden contact.
    Gr. Herman

• 05 Maart 2005 - 11:17

Olaf:

He wereledreizigers!
    Vanwege 50cm sneeuw en
    -20,5 graden C gaat SCE2 - GEEL WIT2 morgen niet door. Mooi dat jullie goed zijn aangekomen. Have fun!

• 05 Maart 2005 - 12:32

Jaap:

he boefjes niet te veel zonnen he. Veel suc6 en plezier.
    Mzzl

• 05 Maart 2005 - 12:45

Danielle:

Hey! leuk wat van jullie te horen. Ben blij dat jullie een goede reis hebben gehad! en indd lekker weer! Wil ik ook!
    We horen snel weer.
    He marielle heb een webcam.....
    Dikke kus!! ook van pa en ma

• 05 Maart 2005 - 15:45

Marijn & Alina:

He mensjes,
    Heel erg leuk om te horen dat alles goed is gegaan!!Ik kan jullie inmiddels melden dat ik een baan heb en maandag begin.!! Erg snel maar wel super spannend..!!! Ik vertel snel meer.

Groeten

• 05 Maart 2005 - 17:48

Ilse:

Hallo,
    Super dat alles zo goed is verlopen. Ik ben echt jaloers op jullie want de sneeuw hier is eventjes leuk...maar nu niet meer.... Helemaal niet meer nadat ik een slip heb heb gemaakt met de auto!

Veel plezier en een dikke x

• 06 Maart 2005 - 18:13

Paul & Margot:

Was een leuk een afscheidsfeestje op Ameland. Mooi dat jullie goed zijn aangekomen in NZ & dat de eerste indrukken positief zijn. Hier dus idd. beetje erg Wit, dus glibberen op de weg. Verder nog geen schokkende dingen hier...... Succes daar & we horen wel weer....

• 06 Maart 2005 - 19:16

Lex & Jetske:

hee luitjes al een beetje ingeburgerd? zijn ze wel aardig die kiwi's? vast wel en anders moeten jullie even bellen dan komen we jullie wel helpen, vinden we helemaal niet erg. maar zonder gekheid dikke lol en maak er een top jaar van!!!!

groeten uit een onderbesneeuwd Makkum

• 07 Maart 2005 - 11:37

Stefan En Moniek:

hey avonturiers, dus goed aangekomen. lekker hoor , wij zijn jaloers, hier die rot kou en sneeuw!
    genietse en groetjes van ons, xxx s & m

• 07 Maart 2005 - 11:57

Vandana En Co:

Hoi Marielle en Theo,
    Leuk te horen dat het goed gaat en dat jullie goed aangekomen zijn.

We hopen dat jullie het naar jullie zin krijgen.

Groetjes Vandana en Co

• 07 Maart 2005 - 17:10

Marielle & Olaf:

he hallo daar in het zonnige land! Wat leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie. Olaf wees me er op. Echt leuk. Lekker genieten daar hoor! Veel plezier!

• 08 Maart 2005 - 06:24

Ineke:

Hé wat leuk een berichtje van de andere kant van de wereld. Geniet er van daaro! En als je lekker in het zonnetje ligt bedenk dan dat ik hier zit verrekken van de kou! Groetjes Ineke en Randal natuurlijk

• 08 Maart 2005 - 13:11

Arjen:

Geniet er maar van! Jongelui!! Maar wat een hitte hebben jullie bij ons in Utrecht is het 8 graden en het regent, gelukkig. Groet Arjen

• 08 Maart 2005 - 14:04

Riekje:

Hallo Marielle en Theo,
    Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Zoals je misschien al hebt gelezen heeft 't hier behoorlijk gesneeuwd.
    Alles is nu weer weg.Hier is alles goed.Ga woensd. weer naar fitnes.Zie nu al weer uit naar jullie volgend avontuur.

Groetjes.

• 09 Maart 2005 - 08:19

Wytske:

hoi kids
    leuk brichtje alles is dus goed gegaan jullie zijn dus al aan het werk en al de stad verkent
    een klein apartement zeg je nou dan is de boel gauw aan kant
    en kunnen jullie lekker van het mooie weer genieten
    bij ons was het echt winter een paar koude nachten en veel sneeuw
    in 20jaar niet zoveelsneeuw was prachtig
    de sneeuw is bijna weg laat het maar voorjaar worden
    doe je best op het werk en geniet
    hier bij ons is alles oke wytske en fam.

• 10 Maart 2005 - 16:00

Antje En Douwe:

Groetjes uit Wiuwert.
    Nog last gehad van wily-wily ?????

• 12 Maart 2005 - 15:35

Jetske En Wytske:

Alles goed met jullie daar in new zeeland. Eerste werkdagen zitten er dus alweer op. Bij ons is alles goed. Vanavond werken Joepie.
    Groetjes jetske en wytske

• 13 Maart 2005 - 11:46

Tjeerd En Christel:

Leuk om zo jullie reis zo te volgen, komen er ook nog plaatjes? Groeten uit een warm Dronten bij de verwarming natuurlijk.

• 13 Maart 2005 - 13:39

Mart En An.:

Hej!

Fijn dat alles goed gaat aan de andere kant van de world... en dat het werk bevalt! Wij wachten met smart op de zon. We hadden 1 sneeuwklokje in de tuin, waar ik erg trots op was, maar die is geplet door de sneeuw. Het weer is hier heeeel afwisselend..Oh, Mart kwam net ff langs ( ben druk druk aan het werk, dat zie je..)heel veel groeten van hem, hij gaat even naar voetbal ( Niks an hoor Theo, je mist niks) He mensen, ik zal toch even wat doen hier anders verdien ik het wel erg makkelijk! Leuk jullie toevallig gevonden te hebben, mijn nichtje volg ik nl. ook via deze site.. Doe rustig an en geniet vooral! Geen schuld gevoelens hebben dat wij dat ook allemaal willen net als jullie, dan moeten we maar pakken en gaan, toch?

Groeties, Mart en An

• 14 Maart 2005 - 09:17

René + Diana:

Hey spetters,

Leuk he, zoveel reacties!

Ik ben nu wel erg benieuwd naar jullie "Waitomo Caves" avontuur. Ik zou zo wel weer mee willen in die grotten. Was het ook erg k-k-k-oud?

We horen het vast in jullie volgende mail. Er moet tenslotte ook nog gewerkt worden, dus veel tijd over zullen jullie niet hebben...

Liefs van ons!!