New-Zealand here we come..again ;) - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu New-Zealand here we come..again ;) - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu

New-Zealand here we come..again ;)

Na een lange tijd gaan we even terug naar NZ. Heerlijk genieten van het land, klimaat en vrienden die we in 2005 hebben ontmoet.

Deze reis is in alle opzichten een uitdaging voor ons.

Het mooie vinden wij dan ook dat we onze dochter kunnen voorstellen aan vrienden die ons dierbaar zijn geworden.
Er is in tussen tijd veel gebeurd en voor mij wordt deze reis een persoonlijke overwinning...(tegenslag heb ik opgezocht maar staat tegenwoordig niet in mijn woordenboek ;)

Hoop dat deze reis voor ons drieën een mooie ervaring zal zijn met veel nieuwe herinneringen en dat deze reis oude herinneringen voor mij zal doen herleven.

Bovenal hoop ik dat we kunnen genieten van al het moois wat dit land te bieden heeft. :)

Groetjes en tot gauw

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2014

Thuis :)

10 Maart 2014

Laatste dagen

08 Maart 2014

Just a quick note from the other side of the world

03 Maart 2014

A view other days in paradise

01 Maart 2014

Het is fantastisch :) Sorry maar het is echt zo :)
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 20751

Voorgaande reizen:

01 Februari 2005 - 01 Maart 2006

Werken en wonen in NZ 2005

11 Februari 2014 - 30 November -0001

New-Zealand here we come..again ;)

Landen bezocht: